مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-06اقتصادي

17هزار و 800 مددجوی کمیته امداد اصفهان تسهیلات اشتغال زایی گرفتند


مدیرکل کمیته امداد اصفهان از پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به بیش از 17 هزار و 800 مددجوی کمیته امداد استان اصفهان طی 10 ماه گذشته خبر داد.

- کریم زارع در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید به حمایت از طرح های اشتغال زایی مددجویان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ایجاد، راه اندازی و پایداری، 17 هزار و 862 طرح مددجویی، تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه این نهاد علاوه بر خدمت رسانی به محرومان، نقش کارآفرینی اجتماعی را نیز بر عهده دارد، ادامه داد: افزایش توان اقتصادی افراد و خانواده های مستعد، با ایجاد فرهنگ کارآفرینی و تلاش در مددجویان برای رسیدن به زندگی بهتر از برنامه های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان هدف از اجرای طرح های خودکفایی و اشتغال زایی کمیته امداد را افزایش توان مالی و کاهش وابستگی مددجویان به دریافت مستمری این نهاد بیان کرد و افزود: امسال تاکنون هزار و 365 میلیارد تومان، تسهیلات اشتغال به بیش از 17 هزار طرح مددجویی اختصاص یافته تا علاوه بر افزایش درآمد بین خانواده های تحت حمایت، به افزایش اعتماد به نفس جامعه هدف نیز کمک شود.

وی گفت: کارآفرینی با دو عامل فرصت و تمایل به کارآفرین شدن تعیین می شود که بدون شک، تسهیلات و اعتبارات می تواند نقش مهمی را در این زمینه ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17هزار و 800 مددجوی کمیته امداد اصفهان تسهیلات اشتغال زایی گرفتند

17هزار و 800 مددجوی کمیته امداد اصفهان تسهیلات اشتغال زایی گرفتند