مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 13:252023-02-06اجتماعي

تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات دانش آموزان


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات سیاسی و اجتماعی دانش آموزان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر باقرزاده در خصوص برنامه های دهه فجر مدارس که توسط معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش طراحی شده است؛ گفت: برنامه های زنگ انقلاب توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان دنبال می شود.

بسیج دانش آموزی برنامه های گفت و گو محور ایجاد کرده است که در این طرح دانش آموزان سوالات خود را مطرح کرده و در خصوص جواب ها به گفت وگو می پردازند.

وی با بیان اینکه آمار دانش آموزان شرکت کننده در پویش هیستوری امروز به 375 هزار نفر رسیده است؛ گفت: در پویش هیستوری دانش آموزان سلسله کتبی با موضوع استعمار را می خوانند و در مسابقات مربوط به آن شرکت می کنند.

در اصفهان مسابقات سرود کلاس های متوسطه اول و دوم به همت همکاران ما در استان طراحی و دانش آموزان در آن در قالب کلاسی شرکت کردند.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ما به معاونان پرورشی در سراسر گفته ایم به انواع سوالات دانش آموزان جواب دهند و حتی اگر نتوانستند سوالات را برای ما بفرستند.

گروه ویژه ای برای پاسخ دادن به سوالات دانش آموزان ایجاد کردیم و کانال درنگ را هم در شبکه شاد طراحی کردیم که امکان گفت وگو و پاسخ به سوالات در آن فراهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات دانش آموزان

تشکیل گروه ویژه برای پاسخگویی به سوالات دانش آموزان