مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 15:002023-02-06پزشكي

نسخه تغذیه ای برای درمان اختلال در تخمک گذاری زنان نابارور


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه های تغذیه ای بیش از 65 درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک گذاری نابارور هستند، - ایسنا/خوزستان یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه های تغذیه ای بیش از 65 درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک گذاری نابارور هستند، درمان می شوند.

دکتر مجید کاراندیش در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر تغذیه مناسب در درمان ناباروری اظهار کرد: عمل لقاح و تشکیل نطفه نیازمند واکنش های زیستی بسیار پیچیده است اما در بیشتر اوقات به خوبی انجام می شود؛ با این وجود تعدادی از زوجین در باروری دچار مشکل می شوند.

وی افزود: به نظر می رسد شیوع ناباروری در ایران مقداری از متوسط جهانی که 12 تا 15 درصد است بالاتر است؛ ممکن است این مساله علت های بسیار گوناگونی داشته باشد و به همین دلیل روش های بسیار پیشرفته و متنوعی برای درمان ناباروری معرفی شده و در حال استفاده است.

شایع ترین علت های ناباروری زنان کاراندیش بیان کرد: یکی از شایع ترین علت های ناباروری در زنان، عدم تخمک گذاری منظم است.

با مطالعات طولانی مدت بر تعداد نمونه های زیاد مشخص شده که با چند کار ساده که بخش مهم آن ها مرتبط با تغذیه است می توان تعداد بسیار زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه تغذیه ای برای درمان اختلال در تخمک گذاری زنان نابارور

نسخه تغذیه ای برای درمان اختلال در تخمک گذاری زنان نابارور