مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 بهمن 1401 ساعت 17:352023-02-06اقتصادي

3500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ساری مصوب شده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سه هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان هزار و 100 تختخوابی ساری مصوب شده است و این طرح به زودی اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازچندان در استان شیوع ندارد، گفت: سیستم درمانی تاب آوری لازم را دارد و به هر نسبتی که بیماری شایع شود، تیم ها و بیمارستان ها تجهیز می شوند.

وی با اشاره به ارزیابی از بودجه دانشگاه گفت: در سال جاری بودجه مصوب دانشگاه دو هزار و 880 میلیارد تومان بود در حالی ماهانه 280 میلیارد تومان بابت هزینه های جاری پرداخت می شود و این نشان می دهد بودجه تخصیصی کفاف لازم ندارد.

غلامی با عنوان اینکه اکنون بودجه جاری به سه هزار و 400 میلیارد تومان افزایش یافته است، از تدوین برنامه استراتژیک پنج ساله با 15 سیاست تعیین شده و اهداف کلان خبر داد و گفت: کتابچه برنامه اولیه، عملیاتی و پایش و نظارت طراحی شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره بیمارستان هزار و 100 تختخوابی ساری گفت: با پیگیری های صورت گرفته این پروژه مصوب شد و در حال رایزنی با نمایندگان استان و استانداری هستیم تا دو پروژه بیمارستانی دیگر نیز دارای ردیف و مصوبه شوند.

وی افزود: برای ساخت بیمارستان هزار و 100 تختخوابی سه هزار و 500 میلیارد تومان مصوب شده است و امیدواریم این طرح دو تا سه سال آینده بهره برداری رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ساری مصوب شده است

3500 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت بیمارستان ساری مصوب شده است