مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-07بين الملل

کرمانشاه قطب دانش بنیان در غرب کشور


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به اینکه کرمانشاه قطب دانش بنیان در غرب و شمال غرب کشور است از انحصار 20 محصول فناورانه در کرمانشاه خبر داد.

- سیامک آزادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های فناورانه و دانش بنیان، اظهار کرد: اقدامات فناورانه بیش از 100 سال در جهان عمر دارد و ساختارهای فناورانه نخستین بار در آمریکا دنبال شد.

وی با تاکید بر اینکه ایران نیز حدود 2 دهه است که اقدامات فناورانه خود را دنبال می کند، افزود: با توجه به پیشرفت های ایران در زمینه فعالیت های فناوری طی یک دهه گذشته هم اکنون بیش از هشت هزار شرکت و واحد دانش بنیان در کشور فعالیت جدی دارند.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود زیرساخت ها و پیشرفت های کشور در زمینه شرکت های دانش بنیان و فناور اما در ابعاد مهمی همچون اقتصاد به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته و هنوز در ابتدای مسیر پیشرفت قرار دارد.

آزادی با بیان اینکه نفوذ فعالیت های فناور و دانش بنیان در ابعاد اقتصادی دیر هنگام آغاز شده، خاطر نشان کرد: تأخیر حدوداً 30 ساله در این زمینه سبب شده که امروز نیازمند افزایش سرعت در حرکت برای دسترسی به توسعه کشور باشیم.

وی عنوان کرد: امروزه دانش بنیان ها در مسائل اقتصادی حرف اول را می زنند که به همین منظور برای پیشرفت و دستیابی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه قطب دانش بنیان در غرب کشور

کرمانشاه قطب دانش بنیان در غرب کشور