مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 13:362023-02-07سياسي

سایت روحانی ماجرای خانه اعیانی را تکذیب کرد


طهماسب مظاهری، رییس اسبق بانک مرکزی در کتاب خاطراتش که به تازگی منتشر شده، روایتی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی (68-1363) درباره نقل و انتقال یک خانه در خیابان پاسداران خاطره پردازی کرده ولی متاسفانه .

- سایت حسن روحانی نوشت: طهماسب مظاهری، رییس اسبق بانک مرکزی در کتاب خاطراتش که به تازگی منتشر شده، روایتی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی (68-1363) درباره نقل و انتقال یک خانه در خیابان پاسداران خاطره پردازی کرده ولی متاسفانه با خلط مباحث دچار تحریف تاریخی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سایت رسمی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور پیشین کشورمان نوشت: طهماسب مظاهری، رییس اسبق بانک مرکزی در کتاب خاطراتش که به تازگی منتشر شده، روایتی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی (68-1363) درباره نقل و انتقال یک خانه در خیابان پاسداران خاطره پردازی کرده ولی متاسفانه با خلط مباحث دچار تحریف تاریخی شده است.

مظاهری در این روایت خود چندین موضوع را با یکدیگر تلفیق کرده که علتش یا یاری نکردن حافظه بوده یا عدم اطلاع او از سوابق موضوع اما حاصلش قصه این خانه ویلایی خیابان پاسداران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت روحانی ماجرای خانه اعیانی را تکذیب کرد

سایت روحانی ماجرای خانه اعیانی را تکذیب کرد