مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 بهمن 1401 ساعت 17:212023-02-07سياسي

1600 طرح نیمه تمام در آذربایجان شرقی/ تمام مدارس کانکسی تا 1402 برچیده می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاراویماق، عابدین خرّم در جلسه شورای اداری شهرستان چاراویماق که ظهر امروز (سه شنبه) با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشکیل شد با تبریک دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، حادثه زمین لرزه در کشورهای ترکیه و سوریه را به دولت و ملت این دو کشور دوست و مسلمان تسلیت گفت.

 وی با اشاره به سخنان نمایندگان اقشار مختلف شهرستان چاراویماق در این جلسه، گفت: دولت مردمی، عدالت محور و مبتنی بر مبانی و ارزش های انقلاب خود را موظف به پیگیری و حل مشکلات مردم می داند.

  خرّم یادآور شد: ما خدمات گذشته را که در پرتو انقلاب اسلامی انجام شده، زیر سوال نمی بریم اما معتقدیم که نباید مثل گذشته قول هایی دهیم که به آنها عمل نشود.

  استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر فعال شدن ظرفیت های مغفول شهرستان چاراویماق در حوزه های کشاورزی و معدن، تصریح کرد: یکی از الزامات این امر، فعال شدن شهرک صنعتی است و تا وقتی که این شهرک فعال نشده، محصولات شهرستان به صورت خام و بدون فرآوری خارج خواهد شد.

  خرّم با تاکید بر شناسایی معادن دارای ظرفیت در شهرستان، متذکر شد: مهم ترین ظرفیت شهرستان بعد از کشاورزی، معدن است که در صورت استفاده درست، ارزش افزوده به مراتب بیشتری خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1600 طرح نیمه تمام در آذربایجان شرقی/ تمام مدارس کانکسی تا 1402 برچیده می شود

1600 طرح نیمه تمام در آذربایجان شرقی/ تمام مدارس کانکسی تا 1402 برچیده می شود