مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 07:502023-02-08اقتصادي

23 پروژه عشایری خراسان جنوبی با هزینه کرد درآمد مالیاتی به بهره برداری می رسد


مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی از واریز 22 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل درآمد مالیات و عوارض وصول شده سال جاری استان به حساب مناطق عشایری خبر داد و گفت: - علی کریمدادی مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: 22 میلیارد و 400 میلیون تومان از محل درآمد مالیات و عوارض وصول شده سال جاری استان به حساب مناطق عشایری واریز شده است.

وی افزود: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 127 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بدنبال دوره تحول و پویایی ویژه نظام مالیاتی کشور هستیم و در برنامه هفتم توسعه نیز تأمین بودجه جاری کشور از محل مالیات و نقش تنظیم گری مالیات خصوصاً در بخش اقتصادی، مورد تأکید قرار گرفته است.

کریمدادی با بیان اینکه این اطمینان به مردم و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی داده می شود که مالیات وصول شده در استان صرف امور عمرانی، اجرایی و خدمات عمومی گرد، گفت: از مسئولین و متولیان دستگاه های اجرایی نیز انتظار داریم که این خدمات را به مردم اعلام کنند.

بهره برداری از 23 پروژه محمدابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعداد 23 پروژه و طرح مناطق عشایری از محل سهم درآمد های مالیاتی استان به بهره برداری می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 پروژه عشایری خراسان جنوبی با هزینه کرد درآمد مالیاتی به بهره برداری می رسد

23 پروژه عشایری خراسان جنوبی با هزینه کرد درآمد مالیاتی به بهره برداری می رسد