مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-08بين الملل

وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی همتای آمریکایی خودداری کرد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، اعلام کرد «وی فنگ» وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا خودداری کرده است.

- پنتاگون اعلام کرد در پی سرنگونی بالون جاسوسی چین بر فراز آسمان آمریکا، وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا خودداری کرده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، اعلام کرد وی فنگ وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خودداری کرده است.

ژنرال پت رایدر سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای اعلام کرد، در پی درخواست وزارت دفاع آمریکا برای برقراری تماس امن بین لوید آستین و وی فنگ ، پس از سرنگونی این بالون، این تماس صورت گرفت، اما متاسفانه وزیر دفاع چین از انجام این مذاکره تلفنی خودداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه واشنگتن همیشه به حفظ خطوط باز ارتباطی با پکن و سایر کشور ها مانند روسیه متعهد است، افزود: این اقدام برای پیشگیری از وقوع شرایطی سخت مانند آزمایش های موشکی یا عملیات های نظامی ضروری است و از درگیری های ناخواسته جلوگیری می کند.

رایدر تاکید کرد ما بر اهمیت حفظ این خطوط با جمهوری خلق چین تاکید داریم تا بتوانیم روابط خود را مدیریت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی همتای آمریکایی خودداری کرد

وزیر دفاع چین از پاسخ به تماس تلفنی همتای آمریکایی خودداری کرد