مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-09سياسي

شکست مفتضحانه دشمن در اغتشاشات اخیر


دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر با اتکا به عملیات روانی و رسانه ای، یک جنگ گسترده ترکیبی را علیه ملت و نظام اسلامی شکل داد که با هوشیاری ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی این فتنه دشمن نیز شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلام محمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: وقوع انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 یک پدیده بزرگ جهانی در دهه های پایانی قرن بیستم بود که تأثیرات بسیار گسترده و عمیقی در ابعاد مختلف در ایران، منطقه غرب آسیا و جهان از خود بر جای گذاشت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: انقلاب اسلامی ایران با ارایه الگویی متعالی و متکی بر اندیشه های ناب اسلامی، یک نظام مستقل و قدرتمند را در ایران مستقر ساخت.

وی گفت: این انقلاب بزرگ با مقاومت و ایستادگی مقتدرانه، راه توسعه و تعالی را در پیش گرفت، به گونه ای که اکنون پس از 44 سال با فروپاشی کمونیسم و احتضار لیبرالیسم، با شتاب در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی گام برمی دارد و با گذشت 44 سال از حیات پر برکتش، شعارهای جهانی آن همچنان زنده و آرمان های انقلاب کماکان در کانون توجهات است و مقتدرانه از منافع و امنیت ملی ایران دفاع کرده و در مقابل زورگویان و قدرت‎های استکباری ایستاده و موجب سربلندی ملت ایران و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست مفتضحانه دشمن در اغتشاشات اخیر

شکست مفتضحانه دشمن در اغتشاشات اخیر