مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-10سياسي

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی تبیین شود


امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه امیدآفرینی سیره اهل بیت است، گفت: در کنار دستاوردهای عمرانی و خدماتی، دستاورهای معنوی انقلاب اسلامی تبیین و به جامعه امید تزریق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد، با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی کاخ ظلم و سلسله پادشاهی در ایران از بالا به زیر آمد و بساط ظلم و جور در این مملکت برچیده شد و انقلاب اسلامی تاریکی های گسترده و رو به رشد را از بین برد و این تولد لایق آن است که هرچه باشکوه تر برگزار شود.

وی افزود: بازگشت امام راحل به ایران مقدمه و مژده آمدن امام مهدی (عج) است و پیروزی انقلاب اسلامی نه صرفاً یک اتفاق سیاسی بلکه حرکتی در راستای رسالت های پیامبری بود و انقلاب اسلامی انقلابی سیاسی و الهی بود و باید او را در همین حد دید و تحلیل کرد.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: با انقلاب اسلامی یک محوریت در ایران شکل گرفت اقوام، گویش ها و فرهنگ ها به گرد پرچم سه رنگ آمدند و اتحاد و انسجام ایجاد شد و در سایه اتحاد کشور به رشد، شکوفایی و بالندگی رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی تبیین شود

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی تبیین شود