مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 16:302023-02-10سياسي

تصمیمی برای افزودن فضا به حرم های مطهر در شیراز نداریم


هیچ تصمیمی برای افزودن فضا به حرم های مطهر احمدی و محمدی را نداریم و فقط یک قسمت کوچک در شرق حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) افزوده خواهد شد که در این فضا نیز ساختمانی وجود ندارد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس تصریح کرد: هیچ تصمیمی برای افزودن فضا به حرم های مطهر احمدی و محمدی را نداریم و فقط یک قسمت کوچک در شرق حرم مطهر سید علاالدین حسین (ع) افزوده خواهد شد که در این فضا نیز ساختمانی وجود ندارد.

محمدهادی ایمانیه در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز جمعه شیراز مسائل مطرح شده پیرامون تخریب خانه های تاریخی اطراف حرم مطهر شاهچراغ (ع) را شایعه خواند و گفت: بنای ما ساماندهی محدوده 57 هکتاری اطراف حرم مطهر است و این ساماندهی به معنای تخریب نیست.

او بیان کرد: جالب اینکه این شایعات توسط سلبریتی هایی مطرح می شود که در دام عربستان سعودی گرفتار هستند، عربستانی که اطراف مسجد الحرام و تاریخ اسلام را با آن شدت تخریب کرده و ما را متهم می کنند که بنا داریم اطراف حرم شاهچراغ را تخریب کنیم.

استاندار فارس ادامه داد: بنای ما این است که اطراف حرم مطهر از وضعیت امروز که مورد گلایه بسیاری از ساکنین این محدوده نیز هست خارج شود و معابر و ظواهر و بسیاری از فضاهای فرهنگی، مساجد و زائرسراهای آن سامان یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای افزودن فضا به حرم های مطهر در شیراز نداریم

تصمیمی برای افزودن فضا به حرم های مطهر در شیراز نداریم