مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 بهمن 1401 ساعت 22:452023-02-10سياسي

دعوت مسئولان قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن


مسئولین و ائمه جمعه استان قزوین با تقدیر از حضور همیشگی مردم استان قزوین در پیام هایی آحاد مردم را برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با نزدیک شدن به یوم الله 22 بهمن استان قزوین حال و هوایی متفاوت به خود گرفته و همه اقشار خود را برای انجام راهپیمایی با شکوه و حماسه آفرینی جدید آماده می کنند.

دیروز و امروز نیز مسئولین استان قزوین و تشکل های فرهنگی در پیام های جداگانه ای از مردم استان قزوین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت امام جمعه و استاندار قزوین برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با صدور پیام مشترک، مردم انقلابی استان قزوین را به حضور پرشور در یوم الله 22 بهمن دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه مشترک آمده است: امروز مستضعفان جهان به انقلاب اسلامی امید بسته اند چرا که انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف ناپذیر خداوند است که فرمود: وَلَقَدْ کَتَبْنَا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَّالِحُون ، و به راستی زمین را بندگان شایسته به ارث خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت مسئولان قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت مسئولان قزوین از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن