مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 00:402023-02-10ورزشي

شروع خوب بانوان بسکتبال شهرداری گرگان در پلی آف/ بازیکنان خارجی تیم بهتر می شوند


سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با بیان اینکه حساسیت پلی آف باعث شد تا دو تیم محتاط بازی کنند، گفت: با این سبک بازی در اصفهان هم ذوب آهن را می بریم.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با بیان اینکه حساسیت پلی آف باعث شد تا دو تیم محتاط بازی کنند، گفت: با این سبک بازی در اصفهان هم ذوب آهن را می بریم.

نیکا بیک لیک لی در گفت وگو با ایسنا به پیروزی در بازی امروز جمعه 21 بهمن 1401 مقابل تیم ذوب آهن اصفهان اشاره و اظهار کرد: این بازی برای شروع خوب بود هر چند که حساسیت پلی آف دو تیم را محتاط تر کرده بود ولی می توانستیم امتیازات بیشتری را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه می توانستیم تعویض های بیشتری انجام دهیم، ولی ریسک نکردیم، ادامه داد: عملکرد بازیکنان خوب بود و از همه آنها راضی هستم.

وی با اشاره به حضور تماشاگران در سالن و تأثیرگذاری آنها در روند بازی تصریح کرد: جو سالن و حمایت هواداران شرایط را به نفع ما کرده بود.

بیک لیک لی با تأکید بر اینکه اگر در اصفهان هم با این سبک و شکل بازی کنیم، بدون شک پیروز می شویم، خاطرنشان کرد: قطعاً بازی در اصفهان سخت بوده و ذوب آهن هم تیم جوان، باانگیزه و ریشه داری است و امیدواریم بازی برگشت را در اصفهان ببریم تا کار به بازی سوم نکشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع خوب بانوان بسکتبال شهرداری گرگان در پلی آف/ بازیکنان خارجی تیم بهتر می شوند

شروع خوب بانوان بسکتبال شهرداری گرگان در پلی آف/ بازیکنان خارجی تیم بهتر می شوند