مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-11سياسي

آغاز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در ارومیه/اقوام و ادیان همه دریک صف


همزمان با سراسر کشور راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال ساعت 10 صبح امروز شنبه در ارومیه و سایر شهرهای استان آذربایجان غربی آغاز شده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: آیین گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با 38 هزار روستا و 1400 شهر کشور با حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن در ارومیه و سایر آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

از ساعت ها قبل از آغاز راهپیمایی معابر و خیابان های منتهی به مسیر راهپیمایی در ارومیه مملو از جماعتی بود که آمده اند تا بگویند تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های والای انقلاب اسلامی محکم ایستاده اند.

اجرای سرودهای انقلابی و برگزاری نمایشگاه هایی از دستاوردهای 44 ساله نظام جمهوری اسلامی از برنامه های حاشیه این راهپیمایی بزرگ است.

مردم ارومیه با تجمع از میدان ولایت فقیه با سر دادن شعارهای ضداستکباری مسیر خیابان امام (ره) را طی کرده و در میدان انقلاب ارومیه گردهم می آیند.

امسال راهپیمایی 22 بهمن ماه در ارومیه باشکوه تر از سال های قبل در حال برگزاری است، زن و مرد، پیر و جوان همه اقوام و ادیان در یک صف ایستاده اند تا بگویند در 44 سال گذشته همه خود را وام دار شهدای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در ارومیه/اقوام و ادیان همه دریک صف

آغاز راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در ارومیه/اقوام و ادیان همه دریک صف