مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-11سياسي

مردم بهار چهل وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»


44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، مردم ایران از جنوبی ترین نقطه کشور تا شمالی ترین نقطه آن، از کردستان تا سیستان وبلوچستان، از خراسان تا خوزستان، -   خوزستان - میدان مولوی اهواز شلوغ تر از سال های قبل راهپیمایی باشکوه مردم اهواز مقارن ساعت 9:30 صبح امروز شنبه در چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از از میدان مولوی (سه گوش) اهواز آغاز شد.

جمع زیادی از مردم اهواز از ساعت ها پیش در میدان مولوی گردهم آمده اند تا سایر همراهان به آنان ملحق شوند.

 راهپیمایان درحالی که شعار 22 بهمن ماه یوم الله است، یوم الله، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، الله اکبر، لا اله الا الله و.

راهپیمایی خود را از میدان مولوی به سمت ابتدای خیابان سلمان فارسی آغاز کردند، این راهپیمایی بناست در چهار راه آبادان اهواز خاتمه یابد.

    اصفهان - حماسه نصف جهان در بهمن 1401 تکرار شد/ مسیرهای هشتگانه مملو از جمعیت است راهپیمایی 22 بهمن از صبح امروز در مسیرهای هشتگانه به سمت میدان امام(ره) اصفهان آغاز شد.

سیل جمعیت از خیابان های سپه و حافظ در حال ورود به میدان امام(ره) است، حضور مردمی در رهپیمایی امسال شکوه و عظمتی مثال زدنی دارد.

هر گوشه از میدان امام(ره) را که نگاه بیندازی گروهی ایستاده و با پرچم افتخارشان عکس یادگاری می گیرند، مرد و زن می خواهند نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم بهار چهل وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»

مردم بهار چهل وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»