مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-11سياسي

هدف دشمن از جنگ ترکیبی شکستن اقتدار، حاکمیت و انسجام ملی است


رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: هدف دشمن از جنگ ترکیبی شکستن اقتدار، حاکمیت و انسجام ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی ظهر شنبه در سخنرانی راهپیمایی روز 22 بهمن در ساری با اشاره به وضعیت جهان در عصر انقلاب اسلامی گفت: دو قطبی بودن در عرصه بین المللی از جمله ویژگی های این دوران بود که دنیا بین غرب و شرق ساماندهی شده بود و ایران جزو بلوک غرب بوده است.

وی با اظهار اینکه خلاء حضور دین و اسلام در حوادث مهم 300 سال اخیر از دیگر ویژگی های وضعیت جهان در عصر انقلاب بوده است، گفت: اسلام در این عرصه ها غایب بوده است و خیز رژیم صهیونیستی برای سلطه بر نیل تا فرات از برنامه های قطعی دول اروپایی و آمریکایی بود.

وی تقابل با اسلام در غرب آسیا و حضور یک رژیم ضد دینی در ایران و سرسپردگی آمریکا را از دیگر مسائل عنوان کرد و به اهداف دشمن از جنگ ترکیبی اشاره و اضافه کرد: هدف دشمن از جنگ ترکیبی شکستن اقتدار، حاکمیت و انسجام ملی است.

حجت الاسلام سعیدی با اظهار اینکه دشمن دنبال براندازی و تجزیه کشور و متوقف کردن اقتدار هسته ای ایران اسلامی است، گفت: اقتدار منطقه ای ایران اسلامی معجزه آفریده است و سردار سلیمانی با کمک یارانش اقداماتی در غرب آسیا ایجاد کرد که هیچ قلمی توان ترسیم آن را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن از جنگ ترکیبی شکستن اقتدار، حاکمیت و انسجام ملی است

هدف دشمن از جنگ ترکیبی شکستن اقتدار، حاکمیت و انسجام ملی است