مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 بهمن 1401 ساعت 18:352023-02-11ورزشي

کسب 4 مدال رنگی بوکسورهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور


بوکسورهای خردسال خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی جشنواره استعدادهای درخشان رده سنی خردسالان کشورچهار مدال رنگی رقابت ها را بدست آوردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، بوکسورهای برتر جشنواره استعدادهای درخشان قهرمانی رده های سنی خردسالان کشور گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معرفی شدند.

  این دوره از رقابت ها با همکاری دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان و با هدف شناسایی و تشویق آینده سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها برگزار شد.

مسابقات قهرمانی بوکس جشنواره استعدادهای درخشان رده سنی خردسالان با شرکت بیش از 300 ورزشکار برتر استان های کشور در 38 وزن( 25 تا 72) کیلوگرم به میزبانی قم برگزار شد.

محمدجواد قربانی در وزن 32 کیلوگرم این دوره از مسابقات با گردن آویز طلا بر سکوی قهرمانی رقابت ها ایستاد، ابوالفضل رئوفی نیا از فارس، کوروش منصوری از سمنان و  مهدی عطایی از اردبیل رتبه های دوم تا سوم را کسب کردند.

امیرحسین صمدی  از خراسان جنوبی در وزن 35.

5 کیلوگرم مسابقات بوکس جشنواره استعدادهای درخشان رده سنی خردسالان کشور با کسب مدال طلا حائز رتبه نخست شد، امیرعباس حاتمی از ایلام،  امیرحسین عبدی از قم و  مصطفی محمدی در جایگاه های بعدی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 4 مدال رنگی بوکسورهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور

کسب 4 مدال رنگی بوکسورهای خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور