مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-12فرهنگي

نمایش «شاه اسماعیل» قابی متفاوت در تاریخ هنر اردبیل


نمایش شاه اسماعیل روایتگر موقعیت دشوار پایه گذار سلسله صفویان در برابر دولت عثمانی است که با پرداخت مناسب به موقعیت تاریخی آن زمان به خوبی توانست ذوق هنرمندان اردبیل را نشان دهد.

- خبرگزاری مهر -گروه استان ها: غریب منوچهری کارگردان هنرهای نمایشی اردبیل با بیش از 2 دهه فعالیت های هنری و فرهنگی حالا توانست با کارگردانی نمایش شاخص و تاریخی شاه اسماعیل نام اردبیل را در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر پرنور کند که در ادامه گفتگوی مهر با این هنرمند حول موضوع نمایش شاه اسماعیل را می خوانید.

*نمایش شاه اسماعیل در بخش بزرگ صحنه ای، جشنواره بین المللی تئاتر فجر ایران روی صحنه رفت؛ واکنش مخاطبان را چگونه ارزیابی می کنید؟ مخاطبینی که این نمایش را در جشنواره فجر دیدند همگی متأثر بودند و لطف داشتند به بنده و گروه اجرایی.

چندین درخواست اجرای عمومی از سوی سالن ها و افراد مختلف داشتیم که در صورت تحقق شرایط و امکان اجرا حتماً استقبال خواهیم کرد.

چهره های برجسته هنری نظیر آتش تقی پور، سیروس همتی، فرهاد قائمیان، ایوب آقاخانی، نصراله قادری، اتابک نادری، توحید معصومی، سعید نجفیان، سلجوق شهبازی، مریم ندایی، سعید مغانلو، کارشناسان نمایش حوزه هنری و تعدادی مهمان خارجی از عراق و جمعی از هنرمندان شرکت کننده در جشنواره فجر نمایش را به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «شاه اسماعیل» قابی متفاوت در تاریخ هنر اردبیل

نمایش «شاه اسماعیل» قابی متفاوت در تاریخ هنر اردبیل