مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-12سياسي

کشور نیازمند افراد ریسک پذیر در حوزه علم و فناوری است


رییس بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه یکی از ابعاد خدمت، عرصه دانش بنیانی و فناوری است گفت: کشور نیازمند افراد ریسک پذیر و کارآفرین در حوزه علم و فناوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار محمد زهرایی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح اولین ایستگاه زمینی هوشمند بارورسازی ابرها در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر به ما آموخت که در جبهه حق باید یکدل باشیم، بیان کرد: یکدلی و همدلی ما در جبهه حق نه یک انتخاب بلکه یک ضرورت است.

مسئول بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه در اغتشاشات دشمنان عمود خیمه انقلاب را هدف قرار دادند، بیان کرد: معاندان در شعارها، کف میدان و فضای مجازی، ولایت و خادمین ملت را زدند تا بگویند در انقلاب و جمهوری اسلامی هیچ خدمتی نشده است.

زهرایی افزود: در نقطه مقابل دشمن ما باید دفاع قاطعانه، شفاف و بدون رودربایستی از ولایت و خدمت بی منت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با اشاره به یکی از ابعاد خدمت، عرصه دانش بنیانی و فناوری است، گفت: آینده از آن کسانی است که از علم سوده و بهره برده و در راستای رشد و پیشرفت کشور از آن استفاده می کنند.

مسئول بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه ما باید علم و دانش و فناوری را عملیاتی کنیم، بیان کرد: کشور به کسانی نیاز دارد که علم شأن را در مراکز دانشگاهی فرا گرفته و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند افراد ریسک پذیر در حوزه علم و فناوری است

کشور نیازمند افراد ریسک پذیر در حوزه علم و فناوری است