مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 بهمن 1401 ساعت 07:552023-02-13سياسي

کلیات عفو عمومی در حوزه دانشجویی به وزیر علوم ابلاغ شد


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم با اشاره به عفو اخیر مقام معظم رهبری گفت: کلیات عفو عمومی در حوزه دانشجویی و دانشگاه از سوی ریاست جمهوری به وزیر علوم ابلاغ شده است.

- مرتضی فرخی در گفتگو با در عفو عمومی، قطعا تسری این موضوع به حوزه دانشگاه مورد استقبال مجموعه وزارت علوم است و ما نیز دنبال خواهیم کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم گفت: به محض وصول جزییات و شیوه نامه های اجرایی حتما این مسیر را شروع کرده و اطلاعات آن را در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهیم داد.

وی درباره پیش بینی زمان شروع مسیر مذکور افزود: فکر می کنم از همین هفته آغاز شود، برداشت من این است که بعد از اعلامی که ریاست جمهوری داشتند که اعلام درست و به موقعی هم بود، احتمالا از همین هفته شروع شود به محض اینکه اطلاعات اعلام شود و شیوه نامه و مقرری جدیدی که هست، اعلام شود، ما نیز شروع خواهیم کرد.

فرخی درباره اینکه آیا این قانون شامل دانشگاه آزاد هم می شود، افزود: دانشگاه آزادی ها به واسطه اساسنامه این دانشگاه، ماهیت خود را داشته ولی تحت نظارت وزارت علوم هستند، ما حتما به عنوان مجموعه عالی وزارت علوم که بر فرایند کلی آموزش و پژوهش در کشور نظارت داریم، حتما از آنجا نیز مطالبه خواهیم کرد این یک قانون است و برای همه لازم اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلیات عفو عمومی در حوزه دانشجویی به وزیر علوم ابلاغ شد

کلیات عفو عمومی در حوزه دانشجویی به وزیر علوم ابلاغ شد