مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:152023-02-14اقتصادي

بامدادی///جزییات تولید الکل و خمیرمایه در خوزستان


مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از افزایش تولید الکل و خمیرمایه به عنوان تولیدات جانبی نیشکر خبر داد و گفت: تولید الکل به حدود 40 میلیون لیتر و تولید خمیرمایه به 11 هزار و 500 تن در سال افزایش یافته است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از افزایش تولید الکل و خمیرمایه به عنوان تولیدات جانبی نیشکر خبر داد و گفت: تولید الکل به حدود 40 میلیون لیتر و تولید خمیرمایه به 11 هزار و 500 تن در سال افزایش یافته است.

عبدعلی ناصری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از نیشکر به عنوان یک گیاه دارویی، محصولات جانبی مختلفی علاوه بر شکر تولید و در بازار توزیع می شود، اظهار کرد: یکی از محصولات جانبی نیشکر، الکل است که کارخانه تولید این محصول با ظرفیت اسمی سالانه 33 میلیون لیتر در حال فعالیت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در دوران شیوع کرونا با توجه به نیاز بازار به الکل، ظرفیت تولید سالانه الکل در این کارخانه را تا حدود 40 میلیون لیتر افزایش دادیم و بر این اساس توانستیم 80 درصد الکل مورد نیاز کشور را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در خصوص خمیرمایه به عنوان یکی دیگر از محصولات جانبی نیشکر، گفت: ظرفیت اسمی کارخانه تولید خمیرمایه سالانه 10 هزار تن است که در حال حاضر این ظرفیت به 11 هزار و 500 تن افزایش یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بامدادی///جزییات تولید الکل و خمیرمایه در خوزستان

بامدادی///جزییات تولید الکل و خمیرمایه در خوزستان