مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 08:202023-02-14اجتماعي

تلاش آموزش و پرورش برای پرداخت حق التدریس ها


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان درباره پرداخت به حق التدریس ها گفت: وزارتخانه پیگیر این موضوع است و ما ابتدا باید ساعت موظفی همکاران را در سیستم ثبت کنیم و بنای وزارتخانه این است قبل از سال حق التدریس را پرداخت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رضا رضایی شامگاه 24 بهمن ماه در گفت و گوی ویژه خبری شبکه کرمان با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش و نقش نهاد تعلیم و تربیت در انتقال فرهنگ به نسل آینده، در ادامه اظهار کرد: در زمینه هدایت تحصیلی بر مبنای سند تحول بنیادین، باید دانش آموزان را به سمت مهارت آموزی ببریم و از این طریق می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی افزود: در استان کرمان 21 هنرستان فنی و حرفه ای داریم که کارآفرین هستند.

رضایی درباره برگزاری کلاس های آموزشی کنکور در جنوب استان کرمان تصریح کرد: تاکید ما بر اصل بومی گرایی و استفاده از همکاران داخل استان در تدریس کنکور در جنوب کرمان است تا اگر کاستی هایی در این زمینه وجود دارد را جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: در سال های اخیر یکی از اقدامات آموزش و پرورش توجه به پژوهش سراها بود که محل فعالیت پژوهشی دانش آموزی بود و دانش آموزان استان کرمان امسال 30 درصد از طرح های جشنواره جوان خوارزمی را داشته و رتبه نخست کشور را به دست آوردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش آموزش و پرورش برای پرداخت حق التدریس ها

تلاش آموزش و پرورش برای پرداخت حق التدریس ها