مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 13:002023-02-14اقتصادي

آغاز فروش بلیت سفرهای نوروزی از 7 اسفند در کرمانشاه


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از آغاز فروش بلیت سفرهای نوروزی از هفتم اسفند در کرمانشاه خبر داد.

- محمد احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عرضه بلیت سفرهای نوروزی 1402 از ابتدای اسفندماه در استان کرمانشاه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به هم زمانی ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی، افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده، حجم بالای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در هفته پایانی اسفندماه آغاز خواهد شد و در این راستا طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه هم زمان با سراسر کشور از 24 اسفند و زودتر از سال های قبل آغاز می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه عرضه بلیت به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت های اختصاصی و مشترک شرکت های حمل و نقل مسافری آغاز خواهد شد.

احمدی بیان کرد: از هفتم اسفندماه فروش بلیت های سفرهای نوروزی 1402 به صورت اینترنتی و حضوری در محل پایانه های مسافربری و دفترهای فروش شرکت ها انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی می شود امسال افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای داشته باشیم، گفت: از این رو برنامه ریزی های لازم انجام شده که با به کارگیری همه ظرفیت های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فروش بلیت سفرهای نوروزی از 7 اسفند در کرمانشاه

آغاز فروش بلیت سفرهای نوروزی از 7 اسفند در کرمانشاه