مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 بهمن 1401 ساعت 22:402023-02-14سياسي

امیر سرتیپ اکرمی نیا: توانسته ایم الگویی کارآمد برای دفاع منطقه ای تشکیل دهیم


معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان داخلی و ارتقاء اقتدار و قدرت بازدارندگی توانسته است بلوک بندی قدرت های جهانی را در هم شکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور در ستاد نیروی هوایی در جمع فرماندهان و کارکنان ستاد این نیرو ضمن تبریک روز نیروی هوایی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: ایام دهه فجر و 22 بهمن ماه فرصتی برای مرور معارف انقلاب اسلامی و رخدادهای قبل و پس از انقلاب است.

وی اظهار کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی دستخوش انحطاط فرهنگی بوده و در یک دوره طولانی 50 ساله کشور به سراشیب انحطاط فرهنگی کشیده شده است که کشف حجاب، جشن های 2500 ساله و جشن فرهنگ و هنر شیراز نمایانگر آن انحراف و انحطاط فرهنگی است.

امیر اکرمی نیا تصریح کرد: امروز دشمنان با دروغ و تبلیغات به دنبال تطهیر پهلوی ها نزد افکار جوانان هستند؛ در حالی که با بررسی عملکرد آنان در می یابیم که استبداد، وابستگی و ناکارآمدی از ویژگی های بارز نظام های قبل از انقلاب بوده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: واگذاری قسمت های وسیع و مهم از سرزمین ایران همانند هرات، اروندرود، آرارات، بحرین و بخش هایی از ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر سرتیپ اکرمی نیا: توانسته ایم الگویی کارآمد برای دفاع منطقه ای تشکیل دهیم

امیر سرتیپ اکرمی نیا: توانسته ایم الگویی کارآمد برای دفاع منطقه ای تشکیل دهیم