مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 بهمن 1401 ساعت 20:202023-02-15اقتصادي

پیش به سوی مولدسازی


با وجود تمام سوال ها و ابهام هایی که در روزهای گذشته درباره مولدسازی مطرح شده، آن طور که رییس سازمان خصوصی سازی می گوید تمام جوانب کار بررسی شده و این تصمیم هیچ ارتباطی با محدودیت های بودجه ای دولت ندارد.

- با وجود تمام سوال ها و ابهام هایی که در روزهای گذشته درباره مولدسازی مطرح شده، آن طور که رییس سازمان خصوصی سازی می گوید تمام جوانب کار بررسی شده و این تصمیم هیچ ارتباطی با محدودیت های بودجه ای دولت ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمانی که بحث آغاز به کار هیات مولدسازی دارایی های دولت مطرح شد، انتقادهایی هم در این باره طرح می شد و برخی از آنها این سوال را مطرح می کردند که اگر بنا باشد دولت اموال خود را بفروشد و سپس از آنها برای تامین بودجه جاری استفاده کند چه می شود؟ موضوعی که مقامات مختلف دولتی آن را به صراحت تکذیب کرده اند و حالا رییس سازمان خصوصی سازی شرایط آن را به شکل دقیق تشریح کرده است.

چهره روز: حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی که در روزهای گذشته بارها نسبت به ابعاد مختلف خصوصی سازی توضیحاتی جدید ارائه کرده، امروز نیز از بخش های دیگری از طرح دولت در این زمینه سخن گفت.

رییس سازمان خصوصی سازی و برنامه های این بانک در همین راستا، گفت: اخیرا درباره مولدسازی و واگذاری اموال بحث جدی مطرح شده است و بانک ها ناگزیر از واگذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش به سوی مولدسازی

پیش به سوی مولدسازی