مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-16حوادث

توصیه های پلیس برای افزایش ضریب امنیتی منازل


رییس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: پاسخ سریع و قاطع پلیس با سارقان زمینه کاهش چشمگیر این پدیده زشت در جامعه را فراهم خواهد آورد و این امر با مشارکت مردم کامل خواهد شد.

- رییس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: پاسخ سریع و قاطع پلیس با سارقان زمینه کاهش چشمگیر این پدیده زشت در جامعه را فراهم خواهد آورد و این امر با مشارکت مردم کامل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ محمد شریفی با اشاره به اینکه سرقت یکی از جرایمی است که مبارزه با آن همواره در اولویت ماموریت های پلیس آگاهی قرار داشته است، اظهارکرد: راهبرد اساسی پلیس در کاهش سرقت برخورد قاطع با مجرمان بوده و برنامه ریزی های عملیاتی گسترده ای در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پلیسی طی سال های اخیر، کشف میانگین حدود 60 درصدی انواع جرایم سرقت را از توفیقات نسبی پلیس در انجام این ماموریت برشمرد و افزود: البته این میزان کشف مورد تایید و مقبول پلیس نبوده و توجه به شان و منزلت متعالی مردم ایران و مطالبه اجتماعی مردم در کاهش هرچه بیشتر این جرم و تاکید مقام معظم رهبری در برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس با سارقان و مجرمان موجب شد تا پلیس در برخورد و مبارزه با این پدیده شوم وارد عرصه جدیدی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های پلیس برای افزایش ضریب امنیتی منازل

توصیه های پلیس برای افزایش ضریب امنیتی منازل