مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 بهمن 1401 ساعت 17:402023-02-16اجتماعي

بسیج تمامی امکانات وظرفیت های موجودبرای رفع مشکلات محورهای کوهرنگ


وزیر راه و شهرسازی از بسیج تمام امکانات، نیروهای انسانی و ظرفیت های در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای رفع مشکلات محورها و معابر شهرستان کوهرنگ در پی برف سنگین اخیر در این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش ضمن بازدید از مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان این مطلب گفت: با بارش قابل توجه برف در برخی مناطق استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان کوهرنگ و در پی دستور رییس جمهور و ابلاغ معاون اول رییس جمهور، در حال حاضر رییس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای به همراه وزیر کشور در منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به این که ارتفاع برف در منطقه چلگرد به سه متر می رسد، گفت: پاکسازی معابر بر عهده شهرداری هاست اما همکارانم با امکانات و ظرفیت های در اختیار حاضر به همکاری با شهرداری ها و پاکسازی معابر هستند.

وزیر راه و شهرسازی از استقرار و بکارگیری 350 دستگاه ماشین آلات اعم از لودر، بولدوزر، گریدر، برف خور و کامیون در استان چهار محال و بختیاری خبر داد و افزود: در راههای فرعی و اصلی برخی مناطق استان به علت ارتفاع برف و بر اثر سقوط بهمن اتفاقاتی رخ می دهد چنانچه برای برخی همکارانم سوانح رخ داده و همچنین در برخی معابر ارتفاع برف تجمیع شده به پنج تا شش متر می رسد که منجر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمامی امکانات وظرفیت های موجودبرای رفع مشکلات محورهای کوهرنگ

بسیج تمامی امکانات وظرفیت های موجودبرای رفع مشکلات محورهای کوهرنگ