مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 بهمن 1401 ساعت 10:002023-02-17فرهنگي

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در یزد/12 نفر مشخص شدند


سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام این خبر گفت: جشنواره جوانان برتر ایران زمین با معرفی 12 جوان نمونه و شاخص استان یزد اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آزاده دهقان صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین به میزبانی استان یزد، اظهار کرد: انتخاب جوانان برتر در چهار محور فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی صورت گرفته است.

وی افزود: در رشته های تخصصی موضوعاتی مانند فعال اجتماعی بودن، فعالیت در امور علمی، قرآنی، ادبیات، فیلم، موسیقی، کنشگران فعال رسانه و فضای مجازی، هنرهای تجسمی، خادم اهل بیت، کارآفرین و دانش بنیان، مورد بررسی قرار گرفت و افراد شاخص در این قالب ها معرفی و بررسی شدند.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برای معرفی جوانان برتر به منظور معرفی در جشنواره جوانان ایران زمین توانایی های فردی و شاخص افراد مورد توجه و ارزیابی قرار گرفته است.

دهقان تصریح کرد: دستگاه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، تبلیغات اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان، جوانان برگزیده پیشنهادی در سنین  18تا 35 سال را به دبیرخانه استانی این جشنواره معرفی کردند که در جلسه هیات داوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در یزد/12 نفر مشخص شدند

برگزاری جشنواره جوانان برتر ایران زمین در یزد/12 نفر مشخص شدند