مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 بهمن 1401 ساعت 23:262023-02-18حوادث

چندین میلیارد خودروی صفر مچاله شد+ عکس


واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر در محور شاهرود- سبزوار، سبب خسارت دیدن تعدادی از خودروها شد.

- سرهنگ علی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود اظهار کرد: واژگونی تریلر حامل خودروهای صفر کیلومتر در محور شاهرود- سبزوار، سبب وارد آمدن خسارت هایی به تعدادی از خودروهای بار این کشنده شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در کیلومتر 53 محور ترانزیتی و مهم شاهرود- سبزوار رخ داد و خودروی کشنده واژگون و دچار خسارت های مالی فراوانی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود اضافه کرد: هشت دستگاه خودروی صفر کیلومتر بار این کشنده بودند که پس از واژگونی، 6 خودرو آسیب جدی دیدند و تنها دو خودرو سالم ماندند.

کریمی بیان کرد: راننده کشنده نیز در این حادثه به طور سطحی مجروح شده است و کارشناسان پلیس راه استان سمنان، علت وقوع این سانحه را خستگی و خواب آلودگی راننده اعلام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ با همکاری نیروهای خدماتی و امدادی استان سمنان در راستای کنترل محورها و خدمات رسانی هر چه بهتر به هم وطنان مسافر اقدام می شود.

کنترل عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان سمنان با استفاده از سیستم های هوشمند ITS از اولویت های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چندین میلیارد خودروی صفر مچاله شد+ عکس

چندین میلیارد خودروی صفر مچاله شد+ عکس