مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 09:502023-02-19اقتصادي

حرایم گسلی 9 شهر تدوین می شود


عضو هیأت علمی مرکزتحقیقات راه،مسکن وشهرسازی با اعلام اینکه حرایم گسلی 9 شهر درحال تدوین است برهمراهی سازمان مدیریت بحران کشوربرای انجام مطالعات کاهش مخاطرات فرونشست وزلزله طبق قانون تاکیدکرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی بیت اللهی عضو هیأت علمی و رییس بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی بر تأمین مالی انجام مطالعات مربوط به فرونشست، تعیین حرایم گسل که طبق ماده 16 قانون مدیریت بحران برعهده سازمان مدیریت بحران کشور است تاکید کرد.

تصویب حرایم گسلی 6 کلانشهر کشور در سنوات گذشته عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تعیین حرایم گسل 6 شهر تهران، تبریز، مشهد، کرج، زنجان و کرمان طی سنوات گذشته خبر داد و گفت: هم اکنون حرایم گسلی 6 شهر مصوب شده در نقش شهرداری ها نشسته و صدور پروانه ساخت بر اساس مطالعات مصوب انجام می شود که گام بزرگی در ایمنی و تاب آوری شهرها محسوب می شود.

حرایم گسلی 9 شهر در دست تهیه است بیت اللهی ادامه داد: مصوب شده تا حرایم گسلی 9 شهر سی سخت، بم، شیراز، ارومیه، اردبیل، لاهیجان، ساری، قائم شهر و گرگان نیز تهیه شود که اینکار نیز درحال انجام است.

برنامه تعیین حرایم گسلی 20 شهر برای سال های آتی وی توضیح داد: در برنامه است تا حرایم گسلی 20 شهر دیگر نیز برای سال های آتی تهیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرایم گسلی 9 شهر تدوین می شود

حرایم گسلی 9 شهر تدوین می شود