مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 11:302023-02-19اجتماعي

اولین فراخوان ملی و فراملی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید


اولین فراخوان ملی و فراملی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید و رویکردهای جدید در سواد آموزی را امروز آغاز کردیم و هر فردی بتواند ورود کند استقبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا عبدی رییس سازمان نهضت سوادآموزی در نشست خبری که پیرامون فراخوان ملی و فراملی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید و رویکردهای جدید در سواد آموزی سواد آموزی تکلیف محور و مردم پایه در مرکز آموزشی و فرهنگی شهید سلیمانی نهضت سواد آموزی در تهرانسر برگزار شد، اظهار کرد: زیست جدی که در آن قرار داریم چه به لحاظ جمعیتی، چه به لحاظ رهیافت ها و فناوری های جدید، طبیعی است که نهضت سوادآموزی را با فضای جدیدی روبه رو می کند و اقتضا می کند روش هایی جدید به کمک نهضت بیاید تا بتواند به اهداف خود برسد.

  وی ادامه داد: دنیای جدید، فناوری های نو و مدل های حکمرانی جدید را تجربه می کند که حکمرانی ها در دنیا به سمت مردمی سازی حرکت می کند و نهضت سواد آموزی هم باید به این سمت برسد.

  عبدی اضافه کرد:اولین فراخوان ملی و فراملی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید و رویکردهای جدید در سواد آموزی را امروز آغاز کردیم و هر فردی  بتواند ورود کند استقبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فراخوان ملی و فراملی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید

اولین فراخوان ملی و فراملی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید