مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 بهمن 1401 ساعت 16:552023-02-19اقتصادي

اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل پاسخگوی نیازها نیست


رییس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اعتبارات حوزه فاوای راه و شهرسازی اردبیل با توجه به افزایش قیمت سخت افزارها پاسخگوی نیازها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین خان سلطانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل با توجه به افزایش قیمت سخت افزارها در چند سال اخیر پاسخگوی نیازها نیست.

وی از تأمین اعتبار برای برخی قسمت ها از محل های سازمان ملی و پدافند غیرعامل خبر داد و افزود: بیش از 80 درصد سخت افزارهای راه و شهرسازی اردبیل ارتقا یافته و به روزرسانی انجام شده است.

رییس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در حوزه نرم افزار این اداره کل پشتیبانی، تهیه سرویس، نصب، پیاده سازی، نگهداری، آماده سازی زیرساخت و آموزش بیش از 100 نرم افزار را برعهده دارد.

خان سلطانی به حوزه سخت افزار این اداره اشاره کرد و افزود: در حوزه سخت افزار بالغ بر 10 دستگاه سرور و 200 دستگاه کامپیوتر راه اندازی شده که وظیفه بروز رسانی و نگهداری این دستگاه ها بر عهده اداره فاوا است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه فضای مجازی با توجه به گسترش تهدیدات اخیر تغییرات اساسی در زیر ساخت های موجود انجام شده است و با انجام جداسازی منطقی اینترنت سعی شده نسبت به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل پاسخگوی نیازها نیست

اعتبارات حوزه فاوا راه و شهرسازی اردبیل پاسخگوی نیازها نیست