مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-20فناوري

بهره مندی 100 درصدی شهرستان های گیلان از اینترنت نسل 5 تا پایان سال آینده


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان از پوشش نسل سه و چهار اینترنت در تمامی شهرهای گیلان خبر داد و گفت: با تلاش های صورت گرفته نسل پنج اینترنت در 2 شهر رشت و انزلی راه اندازی شده و تا پایان سال آینده تمامی شهرهای گیلان از این نعمت برخودار می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرزاد توکلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بهره مندی مردم گیلان از تلفن ثابت در استان دارای شرایط بسیار مناسبی است، اظهار کرد: بر اساس آمار تاکنون بیش از یک میلیون از مردم گیلان از تلفن ثابت بهره مند هستند که این امر حاکی از دایره نفوذ 42 درصدی در این حوزه است.

وی با اشاره به رتبه سوم گیلان در تعداد سیم کارت های ثبت نامی گفت: در گیلان چهار هزار و700 هزار سیم کارت در بخش تلفن همراه وجود دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان با تأکید بر آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در استان گیلان افزود: ضریب نفوذ اینترنت همراه در گیلان 120 درصد و ضریب نفوذ اینترنت ثابت در این استان 13.

5 درصد است.

توکلی جایگاه گیلان در حوزه شاخص توسعه ارتباطات را در کشور جایگاهی قابل تأمل دانست و بیان کرد: یکی از اهداف وزرات ارتباطات توسعه شاخص ارتباطات در تمامی استان های کشور بوده و بر همین اساس است که گیلان با ثبت 370 دفتر پیشخوان روستایی رتبه هشت کشور را در این حوزه برخوردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 100 درصدی شهرستان های گیلان از اینترنت نسل 5 تا پایان سال آینده

بهره مندی 100 درصدی شهرستان های گیلان از اینترنت نسل 5 تا پایان سال آینده