مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اسفند 1401 ساعت 14:502023-02-20ورزشي

بازیکنان دریای بابلی قبل از ضیافت پنالتی ها روحیه نداشتند


سرمربی تیم دریای بابل پس از شکست تیمش برابر پارس جنوبی جم درمرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، نداشتن روحیه وعقب گرد بازیکنان اصلی تیمش برای زدن پنالتی ها را در حذف تیمش از ادامه این رقابت ها اعلام کرد.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم دریای بابل پس از شکست تیمش برابر پارس جنوبی جم درمرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور، نداشتن روحیه وعقب گرد بازیکنان اصلی تیمش برای زدن پنالتی ها را در حذف تیمش از ادامه این رقابت ها اعلام کرد.

یونس گراییلی پس از تساوی بدون گل در وقت قانونی و شکست 4بر3 درضیافت پنالتی ها برابر تیم پارس جنوبی جم درجمع خبرنگاران گفت: درجریان مسابقه بازیکنان اصلی تیم دریا که پنالتی زن های نخست تیم بودند، اعلام کردند که روحیه پنالتی زدن را ندارد و بازیکنانی که پشت ضربه پنالتی ها قرارگرفتند، بازیکنانی هفتم به بعد تیم برای زدن پنالتی ها بودند.

وی با بیان اینکه نمی توانم به بازیکنی که 120 دقیقه در جریان مسابقه دویده و فشاربالای بدنی دارد و تحلیلی جسمی رفته، قبول نمی کند پنالتی بزند، اصرار به زدن پنالتی داشته باشم، تصریح کرد: شرایط حضور تماشاگران در این مسابقه که استقبال خوبی هم داشتند، فشار زیادی به بازیکنان ما وارد کرده بود ومتاسفانه در این مسابقه اسیرشرایط خاص فوتبالی هم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان دریای بابلی قبل از ضیافت پنالتی ها روحیه نداشتند

بازیکنان دریای بابلی قبل از ضیافت پنالتی ها روحیه نداشتند