مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 12:452023-02-21اقتصادي

بهره برداری از 18 طرح مخابراتی در اردستان


رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: اداره مخابرات شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 18 پروژه مخابراتی را با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسانده است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: اداره مخابرات شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 18 پروژه مخابراتی را با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسانده است.

حمیدرضا ترکیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اداره مخابرات شهرستان اردستان در سال 1401 تعداد 18 پروژه مخابراتی و اینترنت پرسرعت را با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد تومان اجرا و به بهره برداری رسانده است.

وی با اشاره به پروژه های شاخص انجام شده در سال جاری، افزود: راه اندازی و نصب 3 سایت تلفن همراه در شهر مهاباد و روستاهای داوران و ظفرقند و ارتقا سایت های روستایی شیرازان، همت آباد، مهرآباد و آستانه از مهم ترین پروژه های مخابرات اردستان در سال 1401 بوده است.

همچنین افزایش پهنای باند اینترنت در شهر اردستان از دیگر پروژه های این اداره بوده است.

رییس اداره مخابرات شهرستان اردستان با بیان اینکه در شهرستان اردستان 61 سایت موبایل در مناطق روستایی و شهری قرار دارد، گفت: این تعداد سایت موبایل ساکنین بیش از 156 روستا را تحت پوشش قرار داده و تنها یکی دو روستا فاقد پوشش مخابراتی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 18 طرح مخابراتی در اردستان

بهره برداری از 18 طرح مخابراتی در اردستان