مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 13:252023-02-21بين الملل

چرخش سعودی به سوی دمشق؛ بن سلمان از مشکلات فرار می کند؟


تلاش های عربستان برای بهبود روابط منطقه ای، پایان دادن به جنگ یمن و بهبود روابط با دولت سوریه، نشان می دهد که ولی عهد سعودی برای فرار از مشکلات خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وبگاه اینترنتی شبکه المیادین در گزارشی تحلیلی به اهداف و ابعاد تلاش کشورهای عربی به ویژه عربستان سعودی در ازسرگیری روابط با دولت سوریه، آن هم به بهانه کمک های انسانی به زلزله زدگان این کشور پرداخته است.

براساس این گزارش، محمد بن سلمان ولی عهد عربستان سعودی بعد از بررسی تحولات و تغییراتی که در معادلات جهانی پساجنگ روسیه و اوکراین ایجاد شده، راهبرد گفت وگوهای غیرمستقیم با ایران و پیگیری سیاست صفر مشکلات در روابط منطقه ای را در پیش گرفته و به دنبال گشودن فصل جدیدی از روابط با دولت دمشق است.

در ادامه مشروح این گزارش را می خوانیم: سفر بن فرحان به دمشق علی رغم رد سوری ها، رسانه های عربی و بین المللی درگیر گزارش رسانه های روسی مبنی بر سفر فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه سعودی به دمشق هستند که به نقل از یک منبع آگاه سوری بازنشر یافت.

رسانه ها در ادامه تلاش های امدادی سعودی ها با ارسال هواپیماهای حامل کمک های این کشور به زلزله زدگان سوریه، پس از زلزله بزرگی که این کشور را بحرانی کرد، خبرهای مربوط به سفر بن فرحان را منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخش سعودی به سوی دمشق؛ بن سلمان از مشکلات فرار می کند؟

چرخش سعودی به سوی دمشق؛ بن سلمان از مشکلات فرار می کند؟