مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 18:052023-02-21سياسي

تصویب بودجه یک هزار میلیارد ریالی سال آتی شهرداری کوار


بودجه یک هزار میلیارد ریالی سال 1402 شهرداری کوار که 60 درصد آن بودجه جاری و 40 درصد از آن بودجه عمرانی است، توسط شورای شهر کوار تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، شهردار کوار در تشریح بودجه شهرداری کوار در سال1402  در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: دفترچه تعرفه عوارض و همچنین دفترچه بودجه شهرداری کوار در وقت مقرر اوایل بهمن ماه تقدیم شورا گردید و اعضای محترم شورای شهر کوار در حضور کارشناسان شهرداری با دقت بند بند تعرفه عوارض و بودجه را بررسی و نهایتا تصویب نمودند.

حامد زارع گفت: شهرداری کوار در اوایل شهریورماه کار بودجه نویسی و عوارض را آغاز و کارشناسان شهرداری با نیازسنجی و همچنین با توجه به صرفه و صلاح شهرداری و شرایط اقتصادی شهروندان اقدام به تهیه دفترچه عوارض و بودجه نمودند.

 وی بودجه سال 1402 را یکصد میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: 60 درصد این  بودجه، جاری و 40 درصد آن عمرانی است.

در قالب بودجه عمرانی شاهد جهش در حوزه عمرانی خصوصا آماده سازی معابر و بهسازی و احیای پارک های محله ای و چند پروژه عمرانی جدید خواهیم بود.

حامد زارع در رابطه با نرخ عوارض اظهار داشت: افزایش عوارض مسکونی 25 درصد و عوارض تجاری 40 درصد می باشد که از این مقدار در مناسبت هایی همچون روز معلم و دهه فجر هم تخفیف هایی در نظر گرفته شده که در واقع افزایش عوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب بودجه یک هزار میلیارد ریالی سال آتی شهرداری کوار

تصویب بودجه یک هزار میلیارد ریالی سال آتی شهرداری کوار