مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-21سياسي

تقویت خانه های فرهنگ دانشکده های دانشگاه لرستان


مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: تقویت فعالیت های خانه های فرهنگ دانشکده های این دانشگاه از جمله اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است.

- ایسنا/لرستان مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: تقویت فعالیت های خانه های فرهنگ دانشکده های این دانشگاه از جمله اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان است.

فاطمه احمدی دوم اسفند در نشست فعالان فرهنگی و هنری دانشجویی دانشگاه لرستان که به میزبانی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: تقویت فعالیت های خانه های فرهنگ دانشکده های دانشگاه لرستان از جمله اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه است.

وی ادامه داد: تلاش شده خانه های فرهنگ دانشکده ها، براساس سلیقه های گوناگون دانشجویان، برنامه ریزی برای فعالیت ها و اقدامات فرهنگی و اجتماعی داشته باشند.

احمدی بیان کرد: دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان به نسبت تعداد دانشجویی که داراست هنرمند و دانشجوی فعال فرهنگی و اجتماعی فراوانی دارد و این باعث خرسندی است.

مدیر برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد: کوشش این معاونت آن است که بسترها و زمینه های فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی در سطح دانشجویان، تقویت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت خانه های فرهنگ دانشکده های دانشگاه لرستان

تقویت خانه های فرهنگ دانشکده های دانشگاه لرستان