مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:252023-02-22سياسي

اعمال روز اول ماه شعبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میرزاجوادملکی تبریزی در کتاب المراقبات به بیان اعمال وارد شده در روز اول ماه شعبان پرداخته است که در ادامه میخوانیم: - امام صادق (ع) درباره روزه در این روز روایتی را آورده است که هر کس سه روز روزه بگیرد هر روز از بهشت خدا را در عرش خود زیارت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میرزاجوادملکی تبریزی در کتاب المراقبات به بیان اعمال وارد شده در روز اول ماه شعبان پرداخته است که در ادامه میخوانیم:شب اوّل ماهدر ارتباط با دوازده رکعت نماز شب اول ماه شعبان، از رسول گرامی اسلام (ص) چنین نقل شده است: هر کس در شب اول ماه شعبان دوازده رکعت به این کیفیت بجا آورد که در هر رکعت پس از سوره حمد ، پانزده مرتبه سوره قل هو الله بخواند.

خداوند ثواب 12 هزار شهید و عبادت 12 سال را به او عطا می کند و از گناهانش بیرون می رود، مانند روزی که متولد شده و به تعداد آیات قرآن، قصری در بهشت به او می دهد.

(إقبال الأعمال، ج 2، ص 683)روز اوّل ماهدر این روز، روزه فضیلت فراوانی دارد و امام صادق (ع) درباره روزه در این روز می فرماید: هر کس روز اول ماه شعبان را روزه بگیرد، حتماً بهشت بر او واجب می شود؛ و هر کس دو روز (از ماه شعبان) را روزه بگیرد خداوند متعال در عالم دنیا در هر روز و هر شب به او نظر می کند و نظر خداوند به او تا در به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال روز اول ماه شعبان

اعمال روز اول ماه شعبان