مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 19:452023-02-22اقتصادي

ضرورت برخورد دولت با تهاجم شرکت های خارجی دخانی


جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.

- اخبار شرکت ها ؛ در یک سال گذشته و با روی کار آمدن دولت سیزدهم، بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و مافیاهای گوناگون صنایع مختلف کشور جدی تر از گذشته شده است و قطعاً عزم شخص رییس جمهور در مسیر مبارزه با فساد در این مسیر تعیین کننده تر از هر عنصر دیگری بوده و خواهد بود.

صنعت دخانیات کشور که با قدمت نزدیک به 100 سال، از صنایع پیشرو و ممتاز کشور بوده و به دلیل جامعه مخاطب متنوع و متکثر خود، حتی در مبارزات مدنی و ضداستکباری مردم ایران هم مانند فتوای تحریم تنباکو، نقش آفرینی داشته است، یکی از این صنایعی است که در یک سال گذشته و با تغییر مدیریتی انجام شده در آن بیش از گذشته مورد توجه و در معرض نظارت بیشتر قرار گرفته است.

شرکت دخانیات ایران که به نماد این صنعت بدل شده است، تا نزدیک به 10 سال گذشته سکاندار هدایت تولید و مصرف دخانیات در ایران بود و حتی شرکت های خارجی مشهور دنیا نیز برای ورود به بازار مهم و استراتژیک این کشور می بایستی تحت نظارت این شرکت حاکمیتی فعالیت می کردند، اما از سال 91 و در سایه سیاست خصوصی سازی، شرکت مذکور علاوه و بر تغییر لایه مدریتی اش، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برخورد دولت با تهاجم شرکت های خارجی دخانی

ضرورت برخورد دولت با تهاجم شرکت های خارجی دخانی