مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 10:102023-02-23اقتصادي

پیش بینی افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی/ آغاز پیش فروش بلیت ناوگان اتوبوسی در سمنان


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی همزمان با شروع اسفند به صورت اینترنتی خبر داد و افزود: - ایسنا/سمنان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی همزمان با شروع اسفند به صورت اینترنتی خبر داد و افزود: از هفتم اسفندماه عموم مردم می توانند به صورت حضوری نیز برای خرید بلیت اقدام نمایند.

غلامرضا طحان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان 4اسفندماه در حاشیه بازدید از پایانه حمل و نقل مسافری سمنان از آغاز پیش فروش بلیت های نوروزی ناوگان اتوبوسی به صورت اینترنتی خبر داد و اظهار کرد: برای انسجام بهتر در پیش فروش از هفتم اسفندماه عموم مردم می توانند به صورت حضوری نیز برای خرید بلیت اقدام نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی 1402 پیش بینی حجم بالای استفاده از ناوگان مسافری در هفته پایانی اسفند وجود دارد، از این رو طرح نوروزی نیز از 24 اسفند و زودتر از سالیان قبل آغاز خواهد شد.

طحان یادآور شد: پیش بینی می شود امسال افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی با ناوگان حمل و نقل جاده ای داشته باشیم، از این رو حداکثر ظرفیت ها به کار گرفته شده تا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی/ آغاز پیش فروش بلیت ناوگان اتوبوسی در سمنان

پیش بینی افزایش 15 درصدی سفرهای نوروزی/ آغاز پیش فروش بلیت ناوگان اتوبوسی در سمنان