مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-23سياسي

نظر مشاور عالی فرمانده سپاه در مورد محدودیت های اینترنتی


حسین طائب به بیان نظرات و دیدگاه های خود درباره جنگ ترکیبی و امنیتی دشمن و تاثیرات مهم اینترنت در راستای تحقق اهداف این جنگ پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین طائب در برنامه بدون توقف با اشاره به اینکه مشکل ما این است که برخی می خواهند حل مشکلات را به روابط بین الملل و دیدن کدخدا گره بزنند و اعتقادی به توانمندی داخلی ندارند، گفت: در حالیکه هواپیمایی ما که باید هرساله برای اداره خود از سازمان برنامه و بودجه پول می گرفت امروز به همت جوانان ایرانی به جایی رسیده که درآمدزایی می کند و حتی امروز مذاکرات برای ساخت هواپیمای مسافربری مشترک در حال انجام است.

رویکرد عوض شده، من سر دولت جدید بحث دارم و نمی گویم ضعف وجود ندارد، اما تغییر ریل انجام شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا انتقام سخت اِعمال شد ، اظهار کرد: در انتقام سخت آن چیزی که سریع السیر انجام شد، زدن پایگاه نظامی آمریکا و بعد از آن اخراج آمریکا از منطقه آن هم با فلاکت بود تا جایی که شبکه امنیتی اش را هم به همراه گروه نظامی اش خارج کرد و به صورت موردی هم انتقام سخت حتماً انجام می شود.

این مقام امنیتی کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر بازدارندگی هست چطور ژنرال دو ستاره ما را در کشور همسایه و دانشمند هسته ای مان را در داخل شهید می کنند و ما نه در رسانه و نه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر مشاور عالی فرمانده سپاه در مورد محدودیت های اینترنتی

نظر مشاور عالی فرمانده سپاه در مورد محدودیت های اینترنتی