مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 اسفند 1401 ساعت 15:352023-02-23سياسي

به بلندای قامت پاسداران/ رونمایی از کیک 110 متری در جوار فرمانده ثاراللهیان


مسؤول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان گفت: در آستانه روز پاسدار و به مناسبت اعیاد شعبانیه، کیک 110 متری با عرض 60 سانتی متر رونمایی و با آن در جشن بزرگ امشب از مردم پذیرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مسؤول کانون خادمیاران رضوی استان کرمان امروز به ارائه جزییات پخت کیک 110 متری در گلزار شهدای کرمان پرداخت و اظهار داشت: این کیک به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد پربرکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آماده شد و قنادان کرمانی آن را در سه روز تکمیل کردند.

وی ادامه داد: طول این کیک 110 متر و عرض آن نیز 60 سانتی متر است.

کاظمی با بیان اینکه عصر امروز در گلزار شهدا جشن بزرگی برگزار و با این کیک از مردم پذیرایی می شود، عنوان کرد: این کیک یک تن و 300 کیلوگرم وزن دارد و در آن از 550 کیلو گرم رولت، 450 کیلوگرم خامه، 100 کیلوگرم ژله، 40 کیلوگرم مغز گردو و 10 کیلوگرم مغز پسته استفاده شده است، این کیک برش خورده و آماده پذیرایی است.

وی با گرامی داشت روز پاسدار، به تجلیل از پاسداران پرداخت و خاطرنشان کرد: به واسطه محکوم کردن اقدامات ضد انسانی و ضد فرهنگی غرب در مقابل این قشر خدوم، این کیک را به گلزار شهدا آوردیم تا در جوار سرور شهدای مقاومت کام مردم را شیرین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بلندای قامت پاسداران/ رونمایی از کیک 110 متری در جوار فرمانده ثاراللهیان

به بلندای قامت پاسداران/ رونمایی از کیک 110 متری در جوار فرمانده ثاراللهیان