مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 09:302023-02-25حوادث

ایمن سازی و اصلاح دوربرگردان های خطرناک پایتخت


رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شناسایی دوربرگردان های ناایمن در دستور کار پلیس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مصطفی زینی وند در خصوص ایمن سازی دوربرگردان های ناایمن توضیحاتی ارائه داد.

سرهنگ زینی وند گفت: کار جدیدی که امسال پلیس انجام داد این بود که نقاط پر تصادف را شناسایی کرده و با مجموعه مدیریت شهری بازدید میدانی از این نقاط را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: حفاظ های کناری برخی دوربرگردان ها خیلی ناایمن می باشد و محلی برای وقوع تصادفات بخصوص در شب ها و تاریکی و محل هایی که دید کافی نداشت بود و برخوردهایی که با این حفاظ ها روی می داد و خروج خودروها از راه را شاهد بودیم.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: طی همین بازدیدها بحث ایمن سازی این مقاطع در نظر گرفته شد و انتهای بزرگراه شهید رسولی ورودی به بزرگراه شهید هاشمی مد نظر بود که دوربرگردانی که انتهای این بزرگراه وجود داشت بسیار ناایمن و جایی برای بروز تصادفات بسیار دلخراش و حتی تصادفات متأسفانه منجر به فوت بود که ایمن سازی این محل در دستور کار قرار گرفت.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: در این محدوده با نصب حفاظ های مناسب در قوس خارجی و تأمین روشنایی این محدوده و تعویض جنس روکش آسفالت و مناسب سازی محل را انجام که تفاوت ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمن سازی و اصلاح دوربرگردان های خطرناک پایتخت

ایمن سازی و اصلاح دوربرگردان های خطرناک پایتخت