مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-26اقتصادي

امکان پیش خرید بلیت های نوروزی به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم است


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان مسافربری جاده ای برای سفرهای نوروزی، بصورت غیر حضوری و از طریق بازارگاه های الکترونیکی، - ایسنا/مرکزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: پیش فروش بلیت ناوگان مسافربری جاده ای برای سفرهای نوروزی، بصورت غیر حضوری و از طریق بازارگاه های الکترونیکی، سایت شرکت های مسافربری و سامانه های مجازی امکان پذیر است.

علی امیری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: متقاضیان پیش خرید بلیت ناوگان مسافربری می توانند با مراجعه به بازارگاه های الکترونیکی، سایت شرکت های مسافربری و سامانه های مجازی، بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.

وی افزود: خرید بلیت مجازی به راحتی از طریق روش های یاد شده امکانپذیر بوده و متقاضیان می توانند پس از تعیین مبدا و مقصد و پرداخت هزینه، به صورت مجازی پیش خرید بلیت خود را انجام دهند.

امیری خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه افزایش بهایی برای نرخ بلیت های نوروزی اعلام نشده و در صورت احتمال افزایش نرخ، شرکت های مسافربری می توانند میزان هزینه مابه التفاوت را مجددا از مردم دریافت کنند.

وی ادامه داد: در صورت تکمیل ظرفیت بلیت فروشی در روز و ساعت مورد نظر، امکان رزرو درخواست متقاضیان نیز وجود دارد تا درصورت تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان پیش خرید بلیت های نوروزی به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم است

امکان پیش خرید بلیت های نوروزی به صورت حضوری و غیرحضوری فراهم است