مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 اسفند 1401 ساعت 18:002023-02-26سياسي

کمک شهرداری تهران به شهرهای کمتر توسعه یافته منوط به تصویب و ابلاغ هیات دولت


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران تبصره مربوط به کمک به شهرهای کمتر توسعه یافته توسط شهرداری تهران را منوط به تصویب و ابلاغ هیات دولت دانستند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران تبصره مربوط به کمک به شهرهای کمتر توسعه یافته توسط شهرداری تهران را منوط به تصویب و ابلاغ هیات دولت دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی بعدازظهر شورای شهر تهران در ادامه بررسی تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران در تبصره هشتم ارتقاء انضباط و شفافیت در سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه و وابسته را در دستور کار داشتند.

در این تبصره عنوان شده شهرداری تهران موظف است سامانه یکپارچه اطلاعات پایه ثبتی سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه و وابسته را حداکثر تا پایان خرداد ماه سال آینده تکمیل و به روز رسانی کند و نسبت به ثبت اطلاعات نیروی انسانی و مدیران بودجه و صورت های مالی و گزارش های عملکردی در سامانه عنوان شده اقدام و امکان دسترسی به اطلاعات یاد شده را به صورت برخط برای اعضای شورای اسلامی شهر تهران فراهم کند.

در این تبصره عنوان شده کارمزد سازمان ها، شرکت ها و موسسات تابعه و وابسته در صورت عدم پیش بینی جبران هزینه مدیریت و راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک شهرداری تهران به شهرهای کمتر توسعه یافته منوط به تصویب و ابلاغ هیات دولت

کمک شهرداری تهران به شهرهای کمتر توسعه یافته منوط به تصویب و ابلاغ هیات دولت