مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-27سياسي

جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز نیازمند عزم دستگاه ها است


نماینده ویژه استاندار مازندران در حوزه مبارزه با جنگل خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز نیازمند عزم و پیگیری همه دستگاه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر اکبرزاده ظهر دوشنبه در ستاد مبارزه با جنگل خواری و ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان آمل با اشاره به اینکه موضوع دارای اهمیت برای استان مازندران و مجموعه مدیریتی آن، حفظ منابع طبیعی این استان است، تصریح کرد: تعرضات امروز به منابع طبیعی و جنگل های مازندران، ناشی از فعالیت ها و بی توجهی ها در دهه های گذشته است اما امروز مردم می خواهند بدانند که ما در مبارزه با این امر چه کرده ایم.

وی با بیان اینکه اراضی مهم و حیاتی برای مازندران نباید تبدیل به ویلا و ساختمان شود، تصریح کرد: این امر زمانی محقق می شود که ساخت و سازهای قبلی تعیین تکلیف و راهکارهای قانونی برای جلوگیری از آن تعیین شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه برخی مناطق در استان مازندران مانند بخش لاریجان و امامزاده عبدالله (ع) دارای ساخت و سازهایی هستند که باید تعیین تکلیف شده و نتایج آن برای مردم گزارش شود، بیان کرد: مردم باید در این حوزه آگاهی های لازم را داشته باشند و در این زمینه هم الزامات قانونی را بدانند و هم نتایج ساخت و ساز غیرمجاز برایشان روشنگری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز نیازمند عزم دستگاه ها است

جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز نیازمند عزم دستگاه ها است