مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 15:252023-02-27سياسي

بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر رشت


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به رشت خبر داد و گفت: هدف از این بازدید ارزیابی شاخص های معرفی رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، از ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به رشت خبر داد و گفت: هدف از این بازدید ارزیابی شاخص های معرفی رشت به عنوان شهر جهانی صنایع دستی است.

ولی جهانی در حاشیه بازدید تیم ارزیابی شورای جهانی صنایع دستی از نمایشگاه دائمی خانه صنایع دستی رشت در گفت وگو با ایسنا، از ورود ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی به شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته ایتی سینگ، سوماش سینگ و آصف شیخ به منظور بررسی وضعیت رشت برای دریافت عنوان شهر جهانی صنایع دستی وارد این شهر شدند و مورد استقبال قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بیش از 27 هزار هنرمند صنایع دستی در 42 رشته مختلف تولید محصولات هنرهای سنتی گیلان مشغول به فعالیت هستند، گفت: هفت شهر و روستای استان نیز با برندهای ملی و جهانی به عنوان شهر و روستاهای صنایع دستی معرفی شده اند و اینک رشت با هفت رشته بسیار فعال شامل خراطی، رشتی دوزی، معرق، منبت، البسه محلی، چرم و سفال و سرامیک نامزد دریافت عنوان شهر جهانی صنایع دستی شده و قرار است کارشناسان ارزیاب شورای جهانی صنایع دستی طی یک سفر سه روزه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر رشت

بازدید ارزیابان شورای جهانی صنایع دستی از شهر رشت