مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 اسفند 1401 ساعت 16:452023-02-27سياسي

قوه قضاییه از فعالیت های اقتصادی سالم حمایت می کند


یکی از اولویت های مهم در دستگاه قضایی حمایت همه جانبه از فعالیت های اقتصادی سالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای بعد از ظهر دوشنبه در دیدار اقشار مختلف مردم استان مرکزی گفت: تمام توان خود را به کار خواهم بست تا آنچه در توان دارم در راستای رفع مسائل و مشکلات شما مردم شریف و متدین استان مرکزی انجام دهم.

رییس عدلیه با اشاره به سخنان نماینده قشر شریف ایثارگران گفت: در مرقومه ای که به ما ارائه می دهید آن مواردی از قانون جامع ایثارگران که یا اجرا نشده یا به صورت ناقص اجرا شده را منعکس کنید تا ما از طریق سازمان بازرسی کل کشور پیگیری های لازم را انجام دهیم.

آسیب شناسی در مقوله فساد آغاز شده است وی با بیان اینکه مبارزه همه جانبه و بدون تبعیض با همه مظاهر فساد در دستور کار ما قرار دارد گفت: ما آسیب شناسی مقوله مبارزه با فساد را آغاز کرده ایم؛ باید بررسی کنیم که آیا با تمام ظرفیت ها به مقابله با مظاهر فساد پرداخته ایم یا خیر؟ آیا نحوه مبارزه با فساد تاکنون بازدارنده بوده یا خیر؟ آیا امکان داشت که با صرف هزینه های کمتری، امر مقابله با فساد را پیش برد؟ رییس قوه قضاییه تاکید کرد: ما در امر مقابله با فساد، دو کار ویژه را در دستور کار داریم؛ نخست بررسی مصادیق موجود و دوم، مبارزه ریشه ای با گلوگاه ها و بسترها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه از فعالیت های اقتصادی سالم حمایت می کند

قوه قضاییه از فعالیت های اقتصادی سالم حمایت می کند